y
  • Přeskoč na obsah
  • Přeskoč na levé menu
  • Přeskoč na horní menu
  • Obchodní podmínky

    Volejte zdarma 800 500 600
    Banner vyprodejslide kutilSlider smartfoldSlider hottube  
     

    Jak objednat vybraný výrobek ?

      Objednat u nás můžete bez přihlášení i bez registrace -  jednorázově vyplníte adresu dodání popřípadě fakturace. Vyberte si také způsob dodání a platby. Po vyplnění klikněte na tlačítko "pokračovat - odeslání objednávky" a zobrazí se Vám druhá stránka "potvrzení objednávky". Objednávat si můžete on-line přímo na našich stránkách. Návod by Vám měl usnadnit první kroky v našem obchodě. Pokud Vám z nějakého důvodu nefunguje přímé objednávání, máte možnost zaslat objednávku jako obyčejný e-mail na naši e-mailovou adresu info@finskasauna.cz .Nejprve najděte výrobek, který se chystáte koupit. Pokud chcete vložit zboží do nákupního košíku napište nejdříve počet kusů, jenž zamýšlíte koupit a následně klikněte na zelenou ikonu. Chcete-li koupit více kusů stejného zboží, nemusíte opakovat tento krok, Vámi požadovaný počet kusů stejného zboží budete mít možnost upravit později. Je-li Váš výběr ukončen a veškeré požadované zboží jste vložili do nákupního košíku, klikněte na odkaz "Nákupní košík" - nahoře v pravé části hlavičky. Objeví se přehled Vámi vybraného zboží. Nyní je možné upravit množství objednaného zboží nebo některé položky úplně vyřadit - zadáním "0" do okénka "počet". Změnu provedete zcela jednoduchým ručním vyplněním okénka ve sloupci "počet". Popřípadě můžete kliknout na "vyprázdnit košík". Daný odkaz sám o sobě napovídá, co bude následovat.


     

    Co se stane po objednání ?

     

       Objednané zboží z jedné objednávky je vždy expedováno najednou, tzn. pro zboží z jedné objednávky platí vždy nejvyšší expediční doba. Chcete-li některé zboží s kratší expediční dobou obdržet dříve, musíte ho objednat samostatně nebo nás informovat telefonicky nebo e-mailem. Dojde-li k prodloužení expediční doby některého objednaného zboží nad uvedenou dobu, bude objednávka rozdělena a zboží bude doručeno zvlášť, samozřejmě na naše náklady. Pokud máte dojem, že jste již měli zboží obdržet a nestalo tak, pak "napište nám" a my Vás budeme neprodleně informovat o stavu Vaší objednávky.

      Doklad o koupi a záruční list posíláme v zásilce spolu se zbožím.



     

    Naše specializace nám umožňuje Vám odborně poradit s nákupem a výběrem zboží.



    Drobné předměty jsou obvykle expedovány do druhého dne nebo do 2 pracovních dnů.

    Zboží doručíme na adresu uvedenou pomocí telefonické objednávky nebo zadanou elektronicky. Náš kurýr Vás bude žádat při předání zboží o Vaše jméno o podpis v místě doručovací adresy.

    Zásilky mohou být doručeny kdykoliv v průběhu normálního pracovního dne, pokud nebyla vyžádána zvláštní doba dodání. Pamatujte, že v případě zvláštní doby dodání jsou účtovány zvláštní příplatky za tyto služby, stejně jako například služba „sobotní doručení“. Tyto služby musí být upřesněny při zadání objednávky.

    Prosím informujte se na našem telefonu 606 646 269.




    Ochrana osobních údajů

     

     

      Podáním objednávky kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech. Prodávající se zavazuje tyto informace neposkytovat dále. Kupující má právo na vymazání svých osobních údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o kupujícím z databáze vymazat.

     


     

     

    Odstoupení od smlouvy

     

     

      1. Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodů. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu a s fakturou poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum odeslání). Poštovné hradí kupující. Po obdržení vráceného zboží a uznání odstoupení od smlouvy bude zákazníkovi vrácena zpět částka zaplacená za zboží na jeho účet, na vrácení poštovného není nárok.

     Pecet 3 

     2. Prodávající může zrušit objednávku či její část, pokud nemá zboží nebo jeho část na skladě. O této skutečnosti bude zákazník bez odkladu informován na jeho e-mailovou adresu nebo telefonem za účelem dohodnutí dalšího postupu.